Päivitetty: 16.08.2022

Toimitus- ja käyttöehdot

BestShop Finland 2030943-5 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Tietosuoja

Tutustu tietosuojaselosteeseemme täältä.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay, mikä tarjoaa kaikki yleisimmät maksutapavaihtoehdot ja ilmaisen ostoturvan. Katso lisätietoja maksutavoista.

Toimitusaika

Tilauksia käsitellään ja postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet yksilöidään asiakkaalle, tuotteiden toimitusaika on yleisesti noin 1 viikko, mutta ruuhkaisempina aikoina noin 2 viikkoa.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Toimituskulut sisältävät kaikki posti- ja pakkauskulut. Näet saatavilla olevat toimitustavat ja niiden toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa, ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. 

Helposti särkyvät tuotteet

Kaikki tuotteet pakataan asianmukaisesti niin, että varmistetaan tuotteen saapuminen ehjänä perille. Katso vielä lisätietoja kohdasta "Ongelmatilanteet kuljetuksessa".

Tuotteiden yksilöinnit

Tarkistamme jokaisen lähetetyn kuvan ennen tuotteen valmistamista. Mikäli kuva ei riitä laadultaan, ilmoitamme asiakkaalle siitä ennen valmistusta. Asiakkaalla on tietysti mahdollisuus vaihtaa kuva. Annamme tarvittavat tiedot kuvanlaadusta yms. suoraan asiakkaalle. Kuvien rajausta ja asemointia voidaan joutua korjaamaan, mikäli tuotteen valmistus sitä vaatii. Tilaajalla on velvollisuus huolehtia, että omistaa oikeudet käyttämiinsä kuviin. BestShop Finland ei vastaa kuvien häviämisestä tai siitä aiheutuneista kuluista.

Vaihto- ja palautusehdot

Kuluttaja-asiakkaalla on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske asiakkaalle yksilöityjä tuotteita. Yrityksillä ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Toivomme Sinun tekevän palautusilmoituksen ennen palauttamista, joko sähköpostilla asiakaspalvelu(a)bestshop.fi tai puhelimitse 010 2923 660, samalla saat palautusohjeet.

Muistathan, että omasta kuvastasi valmistetulla tuotteella ei ole palautusoikeutta, ellei tuotteessa ole valmistusvika.

Huom!

Asiakaspalautuksen ohjeet:

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
pankkitilinumerosi
kopio lähetyslistasta tai tilausvahvistuksesta

Voit palauttaa tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta (saa Postista). Pakkaa palauttamasi tuotteet hyvin, sillä maksamme palautukset vain ehjistä tuotteista. Tuotteen hinta palautetaan tilillesi, kun tuote on todettu myyntikuntoiseksi. Palautus lähetetään osoitteeseen:

ASIAKASPALAUTUS / BestShop Finland
Hankasuontie 9 (postiosoite ei käyntiä)
00390 Helsinki

Postiennakolla lähetettyjä palautuksia emme lunasta. Emme myöskään korvaa muulla tavalla palautettujen tilausten palautuskuluja.

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa, sekä viallisten tuotteiden osalta

Toimituksessa vioittuneista tai kadonneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi

asiakaspalveluumme:
asiakaspalvelu(a)bestshop.fi
010 2923 660

tai postitse:
BestShop Finland
Hankasuontie 9 (postiosoite ei käyntiä)
00390 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Virheellinen toimitusosoite

Posti palauttaa virheellisillä osoitetiedoilla lähetetyt lähetykset. Mikäli olet tilatessasi ilmoittanut toimitusosoitteesi väärin esim. postinumeron, voimme periä palautuksesta ja uudelleen lähettämisestä aiheutuneet postikulut.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. BestShop Finland käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu noudattamaan yksityisyyssuojatiedotteessa määritettyjä ehtoja.

Asiakkaan tilaamien tuotteiden toimitusta varten asiakkaan ilmoittamat postitustiedot välitetään tuotteen valmistajalle, joka vastaa tuotteen toimituksesta asiakkaalle. Tuotteiden valmistajat ovat myös sitoutuneet noudattamaan ehtojamme: Asiakkaan yhteystietoja käytetään ainoastaan tuotteen toimittamiseen.

Asiakas voi milloin vain kysyä, mitä tietoja on rekisteriin tallennettuna ja pyytää osan tai kaikkien tietojen poistamista / muokkaamista.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.